آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

فوت حاجی بابا

1392/4/3 22:00
نویسنده : سمانه
486 بازدید
اشتراک گذاری

تو این پست میخوام یه خبر بد رو برات بنویسم عزیز دلم.

حاجی بابا ، پدر بزرگ پدری بابایی بود. آخرین پدربزرگ من و بابایی که روز 15 خرداد به رحمت خدا رفت.

وقتی بدنیا اومدی دو تا از پدر بزرگهای من و بابایی زنده بودن که پدر بزرگ من وقتی هنوز 2 ماهت نشده بود فوت شدن و امسال در سن 1 سال و 2 ماهگیت هم پدر بزرگ بابایی رو از دست دادیم.

حاجی بابا مرد مهربونی بود و خیلی دوست داشت. بابا جون اولین پسرش و بابایی اولین نوش و شما اولین و تنها نتیجش بودی.

روز 15 هم بابایی که این خبر رو شنید مرخصی گرفت و راه افتاد تا برای  تشییع جنازه برسه.

همون شب حرکت کردیم و صبح رسیدیم اونجا.

شما وقتی اونجا دیدی همه با صدای بلند گریه میکنن چون تا حالا همچین صحنه ای رو ندیده بودی با صدای بلند میخندیدی. و من کلی خجالت کشیدم ازین کارت.

تا مراسم سوم بودیم و بعد برگشتیم تا بابایی بره سر کارش.

توی مراسم هم شما حسابی شیطونی و دلبری کردی واسه همه فامیل و همه حسابی عاشقت شدن.

امیدوارم دیگه تو مراسمهای غم و غصه شرکت نکنیم و همیشه توی شادیها دور هم جمع بشیم.

هر کسی این مطلب رو میخونه برای شادی روح حاجی بابا که مرد مومن و مهربونی بود هم فاتحه ای بخونه.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان محمد و ساقی
3 تیر 92 21:51
سلام
خوبی؟
تسلیت میگم
روحشون شاد.فاتحه خوندم



مرسی عزیزم.
مامان محمد و ساقی
3 تیر 92 21:52
ای جاااااااااااااااااااااانم آرشیدا جون
همیشه تو همچین جاهایی خوبه یه بچه باشه.فضا رو عوض میکنه
خصوصی


آره حسابی عوض کرد.ههههههههه
خاله ریحان
3 تیر 92 22:27
خیلی صحنه بدی بود خندیدنت...واقعا که
خدا رحمت کنه...هییییییی همه رفتن!
ایشالله دیگه داغ نبینیم.


خوب نینیه خاله ریحان. شما به بزرگی خودت ببخشش.
مامان تسنیم
4 تیر 92 8:44
خدارا رحمتشون کنه
اتفاقا ما هم به پدر بزرگ پدری بابای صدرا میگیم باباحاجی که بابابزرگ تسنیم اولین بچشون و بابای تسنیم هم اولین نوه و تسنیم هم تنها نتیجشونه


وای چه تفاهمی دارن آرشیدا و تسنیم جون.
خدا نگهداره باباحاجی رو واستون.
آتنا مامان روشا یدونه
4 تیر 92 11:20
خدا بیامرزتشون و بقای عمر بازماندگان باشه .
خوبه که حداقل میخندید اگر گریه میکرد که کلی اذیت میشدی دیگه بچست نباید بابت این کارش ناراحت شد


ممنون عزیزم. آره دیگه ازش توقعی نیست.
راحله
4 تیر 92 20:05
تسلیت میگم عزیزم غم آخرتون باشه



مرسی دوستم. غم نبینی ایشاللا.
لیلا مامان اندیا
5 تیر 92 1:33
سلام تسلیت عرض می کنم ان شاءالله به شادی برید ،

خوب ارشیدا گل گلی هم نی نی دیگه


ممنون. ایشاللا.
مامان یاشار
5 تیر 92 1:42
خدا رحمتشون کنه.


خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 17:18
سلام عزیزم لطفا تو مسابقه نی نی وبلاگ کمکم کنید تا بتونم رای بیارم بی زحمت یه سر به وبلاگ شیرین تر از عسلم بزنید و با دیدن عکس کد 199رو به شماره پیامک 20008080200 ارسال کنید اگه براتون امکان داره با چند تا سیم کارت بفرستید شما میتونید یه دنیا ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم راستی فقط به یه نی نی رای بدید بعد از این که رای دادید به من خبر بدید تا بدونم کدوم یکی از دوستای مهربونم کمکم کردن و تعداد رای ها رو هم داشته باشم یه دنیا سپاس
زهرامامانه ایلیا جون
6 تیر 92 17:18
سلام عزیزم خیلی ناراحت شدم الهی خدا به شما و خانواده صبر عنایت کنه


ممنون دوستم.
مامی آرمان (خاله زری )
6 تیر 92 17:54
عزیزم خدا رحمتشون کنه .
واسشون فاتحه خوندم .
همون طور که تو پست من نوشته بودی این جور جاها معمولا به بچه ها خوش میکذره اما خجالت نکش عزیزم هر کی که نی نی داشته باشه درک میکنه که دنیای نی نی ها چقدر با ما متفاوته ..



بله واقعا همینطوره. دنیای متفاوتشون خیلی زیباست.
زهره مامان آریان
9 تیر 92 7:14
خدا رحمتشون کنه.
امیدوارم دیگه غم نبینید و همیشه در مراسم شادی باشید .
آرشیدای عزیز هم همیشه لباش خندون باشه.


ممنون دوستم. انشاللا که همینطور باشه.
مسيحا
10 تیر 92 15:14
تسليت عرض مي كنم ، انشالله روحش قرين رحمت بشه


مرسی عزیزم.
الهام مامان آوینا
11 تیر 92 14:49
سلام.. خدا بیامرزدشون... من هم براشون فاتحه قرائت کردم...


مرسی دوست خوبم.
سیاکیا
17 تیر 92 3:52
عزیزم ناراحت شدم تسلیت میگم ایشالا هیچ وقت جز شادی مزه ی چیزی رو نجشی


ارشیدا جیگرمو واسم ببوسسسسسس


مرسی عزیزم.
سودابه
27 تیر 92 17:41
یاد و خاطرش گرامی و روحش شاد


ممنون. خدا رفتگان شما رو هم رحمت کنه.