آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

طوطی من

1392/4/3 0:49
نویسنده : سمانه
676 بازدید
اشتراک گذاری

ببخشید از تاخیر طولانیم دوستای گلم.

آخه نتمون قطع شده بود به مدت 11 روز!!!!!!

امروز درست شد. منم گفتم سریع یه پست بذارم که وبلاگو خاک گرفته.

دخمل طلای من طوطی شده این روزا.

هر چی میشنوه تکرار میکنه. بهش میگم طوطی. اونم میگه طوطی.قهقهه

از پست قبلی کلی کلمه جدید یاد گرفته که برای به  یادگار موندنشون اینجا مینویسمشون.

خیلی هم شیطون و بلا شده و همش میخواد روی مبلها و عسلیها راه بره و کارای خطرناک بکنه.

مامان فدای شیرین کاریهاش بشه که هر روز بیشتر میشن.

تا یکی میخواد بره بیرون میاد مظلوم نگاهش میکنه و گردنش رو کج میکنه و میگه دده. یعنی منم با خودت ببر. با این حرکتش پدر جون دلش آتیش میگیره و هر جا جز سرکارش میبرتش.

دیروز هم از حموم اومده بودم موهام پشتم ریخته بود اومدی پشت سرم و 10 دقیقه مثل آرایشگرا با موهام ور میرفتی و زیر لب یه چیزایی میگفتی بعد هم یه دفعه دوییدی رفتی و با یک کش موت اومدی و روی موهام گذشتی. فدات بشه مامان که میخواستی موهام رو ببندی.

این هم پیشرفتت تو حرف زدن توی روزهای اخیر عشق مامان.

 آب بازی (آب باجی) و آرشیدا( آچیدا)

 آینه( آنه). بالا .

 ماشین( ماچین). لاک( لا). تولد( دبلد)

 حموم(اموم). هویج( اویج). در . اومدم( آمدم)

 نون. کرم( کیم). بستنی( بتنی). خوردم. توپ

 تخم مرغ( تپ ت). من من کله گنده( مل مل ال له  اول له ). توپ.

چی شد؟ بله. تموم شد(امو شد). بعدی( بدی). کجا( کوججا)

 حوله( حولو) . وضو . پیاز. انگور( انو). صابون( دابو).

 قطره. شکلات( کوکولا). کشمش( ک ک). سویا ( سوا)

 

کلمات" آرشیدا / اومدم / خوردم " رو همون یه بار گفتی ولی بقیه رو به دفعات گفتی و میگی.

ماشاللا بهت دختر باهوش و نازنین من.

عکسات رو هم به دلیل اینکه رم ریدر رو شکستی نمیتونم بذارم.متفکر یو اس بی دوربین رو هم نیاوردم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهام مامان آوینا
3 تیر 92 16:21
افرین به ارشیدا که طوطی وار سخن میگه .. اوینا هم میگه بعضی از چیزا را ..


مرسی عزیزم.
خاله ریحان
3 تیر 92 22:26
خوردنی خالهههههههههه...لواشک آلبالو بخورم حرف زدنتو...کبودت میکنم بیای


نه منو نخورررررررررر
مامان تسنیم
4 تیر 92 8:47
فسقلی چه با نمک حرف میزنه
باز خوبه کش مو را زده به سر خودت دخملی ما که تل و کش و کلیپس سر را بر میداره راه میوفته همه باید یه بار بزنیم خانوم خوشش بیاد


چقدر با مزس کارای این جیگمیلی ها.
راحله
4 تیر 92 20:08
آفرین به ارشیدای نازنینم هزار ماشالله چقدر قشنگ حرف میزنه سمان جونم واسش اسپند دود بده


مرسی عزیزم.
مامان مرضیه
8 تیر 92 21:52
سلام خاله جونم من تو مسابقه شرکت کردم کدم 285 هستش به شماره 20008080200 اس ام اس بزنید لطفاً
سوسن
8 تیر 92 23:10
ای جانمممممممممممم...

واقعا آرشیدا این همه کلمه میگه ای جان ...

از طرف من ببوسش دخملی باهوشمون رو.

سمان جون امیدوارم غم آخرتون باشه.


آره میگه عزیزم. تازه الان بیشتر هم شده دایره لغاتش.
مرسی دوستم. شما هم آترینا جون رو ببوس.