آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 25 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

شیطنت های ماه 10

1391/10/24 3:30
نویسنده : سمانه
503 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به قند عسل شیکر پاره مامان.بغل

بابایی رفت و من و تو پیش پدر جون و مادر جون مهربونت هستیم.

خیلی شیطون بلا شدی. شبا تا پدر جون تشکشون رو میاره ذوق میکنی و میای روش هی غلت میزنی.

میخندی و صورتت رو توی متکا و پتو فرو میکنی. خلاصه انقدر ورجه وورجه میکنی که خسته میشیو خودت هم خوابت میگیره.

هرجا که باشی اگه با خنده بگم آرشیدا بیا و دستم و طرفت تکون بدم با خنده سریع میای و خودت رو تو بغلم پرت میکنی و سرت رو بهم فشار میدی. خیلی دوست دارم شیرینم.

یه مدت یه کاری رو میگفتم نکن نمیکردی ولی الان اصلا نگاهم نمیکنی و به کارت ادامه میدی. خودت رو به نشنیدن میزنی. نمیدونم چه کار کنم حرفمو گوش بدی؟؟؟؟!!!( دوستان اگه پیشنهادی در این زمینه دارید کمکم کنید)

بی خوابی ها و از خواب بیدار شدنهای مکرر شبانت هم که ادامه داره و دارم باهاش میسازم.

امیدوارم زودتر دندونت دربیاد و راحت بشی عمر و جون مامان.

اینم چند تا عکس:

بقیه عکسها رو در ادامه مطلب ببینید:

سلام به قند عسل شیکر پاره مامان.بغل

بابایی رفت و من و تو پیش پدر جون و مادر جون مهربونت هستیم.

خیلی شیطون بلا شدی. شبا تا پدر جون تشکشون رو میاره ذوق میکنی و میای روش هی غلت میزنی.

میخندی و صورتت رو توی متکا و پتو فرو میکنی. خلاصه انقدر ورجه وورجه میکنی که خسته میشیو خودت هم خوابت میگیره.

هرجا که باشی اگه با خنده بگم آرشیدا بیا و دستم و طرفت تکون بدم با خنده سریع میای و خودت رو تو بغلم پرت میکنی و سرت رو بهم فشار میدی. خیلی دوست دارم شیرینم.

یه مدت یه کاری رو میگفتم نکن نمیکردی ولی الان اصلا نگاهم نمیکنی و به کارت ادامه میدی. خودت رو به نشنیدن میزنی. نمیدونم چه کار کنم حرفمو گوش بدی؟؟؟؟!!!( دوستان اگه پیشنهادی در این زمینه دارید کمکم کنید)

بی خوابی ها و از خواب بیدار شدنهای مکرر شبانت هم که ادامه داره و دارم باهاش میسازم.

امیدوارم زودتر دندونت دربیاد و راحت بشی عمر و جون مامان.

اینم چند تا عکس:

خواب ناز آرشیدایی

 

کار هر روز آرشیدا

 

تی وی دیدن آرشیدا.( هر چی میارمش عقب باز عین کش میره میچسبه به تی وی)

 

آرشیدا در حال کشف کیف دوربین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

karli
25 دی 91 11:47
ey joonam che khandei karde. beboosesh
مامان شهراد
25 دی 91 19:24
جونم عزیزممممممممممممم، چقد این فرشته ها کاراشون شبیه همدیگس. می بوسمت دختر نازم
خاله ریحان
27 دی 91 21:29
نظر من در مورد حرف گوش نکردنش اینه که روش بسیار علمی و زودبازده کتک درمانیو روی آرشیدا انجام بده!