آرشیداآرشیدا، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

آرشیدا خورشید زندگی ما

9 ماهگی مبارک

1391/10/12 3:35
نویسنده : سمانه
653 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آرشیدای من 9 ماهش تموم شد و پا توی 10 ماهگی گذشت.

در اصل 18 ماهه که پیش ماست و با وجودش گرمای زندگی ما رو زیاد کرده و بعضی وقتا تا مرز آتیش زدن کشونده.ههههههههه

دور از شوخی بدون آرشیدا لحظه ای نمیتونم. حتی فکرش هم برام سخته. خیلی دوسش دارم . هم من هم باباییش. هم خاله و عمه هاش. هم پدر بزرگها و مادربزرگهاش. همه عاشقشن. چون از هر دو طرف هم اولین نوس خیلی شیرینه برای همه.

خلاصه جیگر مامان داره به یک سالگی نزدیک میشه.

اینم چند تا عکس از این روزهای دخملی شیطون من:

در ادامه مطلب عکسها رو ببینید.

 

امروز آرشیدای من 9 ماهش تموم شد و پا توی 10 ماهگی گذشت.

در اصل 18 ماهه که پیش ماست و با وجودش گرمای زندگی ما رو زیاد کرده و بعضی وقتا تا مرز آتیش زدن کشونده.ههههههههه

دور از شوخی بدون آرشیدا لحظه ای نمیتونم. حتی فکرش هم برام سخته. خیلی دوسش دارم . هم من هم باباییش. هم خاله و عمه هاش. هم پدر بزرگها و مادربزرگهاش. همه عاشقشن. چون از هر دو طرف هم اولین نوس خیلی شیرینه برای همه.

خلاصه جیگر مامان داره به یک سالگی نزدیک میشه.

اینم چند تا عکس از این روزهای دخملی شیطون من:

 

اینم آرشیدا و دوستش ایلیا کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ثمینا
13 دی 91 7:01
سلام چه دختر نانازی خدا حفظش کنه ما شما رو لینک میکنیم شما هم مارو لینک کنید
خاله ریحان
13 دی 91 12:48
جیجر خاله...فنچولک...جوجک...شکو رول...آلبالو...قطاب خاله...
مامی لیلی
13 دی 91 14:49
ای جانمممممممممم هزار ماشاا... به این دختر ناز قربون خنده هات خوشگلممممممم
زهره مامان آریان
14 دی 91 16:55
ده ماهگیت مبارک عسلم.خداجونم چه خنده شیرینی مامانی از طرف من محکم ببوسش
مامان ساجده
15 دی 91 12:19
سلام عزیزم متین تو مسابقه سوگواره محرم آتلیه سها شرکت کرده اگه لطف کنید بیاد تو وبلاگش به آدرسی که هست برید و بهش رای بدید ممنون میشم در ضمن اگر به کوچولوی دیگه ای رای داده باشید مشکلی نداره میتونید بازم رای بدید
زینب السادات(مامان تسنیم)
15 دی 91 12:48
چقدر زمان زود میگذره...وای داره یک سال میشه گوشواره هاشو نگاه کن خوشگل خانوم مثل تسنیم هم که همه جوره اولی نوه اول نتیجه اول
مامان محمد و ساقی
15 دی 91 18:52
9 ماهگیت مبارک خوشگل خانم
مامی آوید
21 دی 91 11:19
9ماهگیت مبارک عزیزم...چقدر جیگر شدی خاله...کاش پیشم بودی تا حسابی میچلوندمت خوش خنده ی من... بوووسسسسسسسسسسس عزیزممممم